Fasáda, Ondra

02.12.2018 22:27

Listopad byl ve znamení fasády. Trochu jsem musela převzít iniciativu a ne, že bych toho tolik

udělala, ale řídila jsem kluky jak a co. Matoušek míchal barvu a teď je namícháno i na poslední

stranu na příští rok. František nám ale špatně sdělil poměr barev jaký dával. Ale vlastně to nevadí,

je to hezčí a první strana se má ještě jednou natírat.

 

Matoušek si ale natáhl vazy v kotníku. Takže si natřel jen svoje na balkoně a kousek kolem okna

s Aničkou. Tedy jsem se chopila válečku a snažila se toho natřít co nejvíce. Bylo to dobře, jinak

bychom to nestihli do zimy. Pomoct došel i Standa na jedno odpoledne. Špatné bylo, že v listopadu

je hned tma, moc se venku nedá udělat po práci. Ale nakonec jsme zvládli i malování.

 

František byl právě vydělávat v Rakousích a nemohl pomoct doma. Po návratu dodělával s

Matoušem u dveří beton a okapničky a hnědé pruhy na domě.

 

Pavlík si začal intenzivně dělat na své kuchyni. Elektriku, obklady, vyhladil si strop, stěny...

 

Malý Ondrášek našel u Lidušky vysavač. Moc se mu líbil a dokázal nám ho hezky přenastavit))).

 

My s Lídou stále rehabilitace v Ústí a Pardubicích. S tatínkem se dostala ještě na sraz HOCZáků do

Olomouce.

 

Na valnou hromadu CHJ, dojela i sestra Helena a já pekla dort.

 

Také jsme se zúčastnili vernisáže v divadle, kde měla Maruška své obrázky a Karolína ji k tomu

zahrála.

 

Na jarmark o první adventní neděli jsem pro Misijní klubko vypalovala vločky na dřevěná kolečka.