Indiáni, Dunajská Streda, Valdštejn

05.08.2018 14:53

 

Situace se doma malinko uklidnila a přijeli indiáni. Nějak vyrostli. Moc času jsem ale neměla, tak

se trochu bavili sami. Každý den jsme přece něco udělali. Šátky na krk, zápisníčky, trika malovali i

tiskli, indiánský plot a na procházce jsme byli. Ještě si namalovali hrníček a udělali z fimo hmoty

ozdobu na malou lžičku.

 

Měli sebou králíka a každý den ho pásli. Utíkal jim, kousal a byl podezřele velký. Nevím, jestli

neskončí na pekáči))).

 

Potom jsme je poslali domů. Tatínek je zase pozval, až se vrátíme domů my. Chystala jsem se

totiž s Lídou do thermálních lázní do Dunajské Stredy.

 

Táta s Lídou a Perníkem ještě jeli na výlet na Valdštejn, kde zkoušeli, co vydrží vozík i Lída.

 

Lázně byly pohroma. Pro nás i pro naše sponzory, protože tam měli nás))).

Už cesta tam byla hodně těžká. Samá kolona, nedalo se jet rychle až mě náklaďák vystrašil a já

projela roští u silnice. Zdánlivě se nestalo nic, ale kolo se pomalu vyprázdnilo. Disk byl trochu

pokřivený a pneumatika tudíž na vyhození. Našel se pomocník na výměnu kola, tak jsme dojeli už

v pořádku. Potom potíže se závorou na parkovišti v lázních. Měly jsme je tři dny, než si v recepci

opravili naši SPZ.

 

Hned druhý den se Lídě rozbily brýle. Naši bodyguardi sehnali nové nožičky. Ale nebyl to poslední

průšvih. Ještě mi praskla žíla u bazénu. To jsem měla hodně nahnáno. Co bude s Lídou? Kdo se o

ni postará? Dopadlo to dobře. Ležela jsem sice celý den v posteli a Lída se mnou a večer se mnou

jela Jarmila na převaz na pohotovost, ale jinak v pohodě.

 

Koupání tam bylo nádherné, výřivky, teplíčko, Lída si chrochtala. Byli jsme ve vodě i v bouřce,

vyzkoušely teplejší a studenější vodu, přelézaly z jednoho bazénu do druhého. Válely se na

ručníku, nebo na lavičce a protože jsme neměly oběd, nedočkavě se vracely k večeři. Jídla bylo

dost a bylo na výběr a samé dobroty.

 

Cesta domů však byla dlouhá a hodně únavná. Nožka bolela. Zastavily jsme se u Marušky ve

Svitavách v knize v obchodě a počkaly, až ji budeme moci odvézt z práce domů.

 

Doma se těšili na naše vyprávění, a tak jsme sousedy pozvali na kávu na svatou Annu.