Chodov – Altenberg

23.08.2015 23:29

Stalo se, že mě ten po indianech naštvaný Mikeš, vzal na víkend na sever)). Sehnal akci na ubytování a to právě s koupáním v termálních lázních v Altenbergu. Je to hned za hranicemi v Německu za Cínovcem.

I tak jsem si to vyškemrala u táty a Lídy, nalakovala si nehty, navlékla sukni, vzala auto a jela jsem. Bydleli jsme v docela hezkém hotelu v Chodově. Ale všechno tam bylo tak drahé, že jsme si u nich koupili jen čaj a birela. Jinak jsme se stravovali ze svých zásob. První večer jsme byli okouknout město, rybník, kde plavali labutě a hezký západ slunce.

Druhý den, jak se Mikeš konečně probral, jsme vyrazili. Cestou jsme si dali guláš. Taky jsem dokázala zabouchnout do zámku kufru tašku, takže Mikeš měl proč se rozčilovat. Ale byl šikovnej, hezky vlezl do kufru a tašku vysvobodil. No a potom koupání. Lidi, to jste neviděli tu nádheru! Tedy, možná viděli, i někde jinde, ale já jinde nebyla v termálech.

Tolik teplé, či horké vody, jen si vybrat. Bazén měli i venku. Také perličku.

Myslela jsem na Lidušku, proč tu nemůže být se mnou, že by se jí to určitě moc líbilo. A taky jsem litovala jazykové bariery, že se nemohu zeptat, jak s Lídou by bylo možné sem jet a tak. Prostě bych ji to moc ráda dopřála. Vrátili jsme se zpátky hladoví a nikde neměli otevřeno. Až jsme se vypravili, podle reklamy, do Teplic na pizzu. Dali jsme si jednu obrovskou. Samo sebou jsme ji nesnědli a vezli si ji sebou zabalenou. Mikeš ji cpal jedním koncem tam a druhým ven))), jak mu chutnala.

V neděli jsme museli brzy ráno vypadnout z hotelu. Tak jsme se sbalili a odjeli domů. Cestou mi Mikeš ukázal údolí, kde jezdívali na dovolené. Další zastávka byla na Dymníku na papu a potom na  zahrádce u jeho rodičů. Po té jsem se vypravila do Ústí. A bylo po výletě…