Indiáni, stavba

05.09.2018 08:02

Z Lídy rázem jednorožec  ! Stále v pubertě, no řekněte, jak je to krásný, takové bezstarostné mládí.

Po návratu z lázní jsem sháněla kožní. Byla na dovolené a nikde mě nechtěli vzít. Až ve Třebové , že

je nový lékař. To je fajn, jedu tam. Moje nožka má odborné vedení.

 

Dokonce se nechala přemluvit Klárka, aby tu se mnou pár dní vydržela. Chce však stálou pozornost.

Ráda něco vytváří, ale ne sama.

 

Dorazili podruhé indiáni. Udělalo se pěkné počasí, tak se vytáhl i bazén. Trochu je voda zabaví. I když

Kačenka si čte a Patrik se lepí na Františka. Vypalovali jsme si dřevěnou placku, vyrobili dvě masky

na obličej z papír

u, a udělali z umělé pěny lodičky, které závodily. Nakonec jsme je i nabarvili, aby

byly trochu hezčí.

Potom museli odjet, děti byly objednané k zubařce v Brně, než půjdou zase do školy.

 

František se dal do obkládání koupelny na půdě. Já jsem trhala rychle lipový květ, protože začal před

očima odkvétat.

 

 

Táta s Lídou se také podívali do Prahy na setkání SMÁkŮ, aby získali nějaké nové informace o možnostech léčby.