Jablonné v Podještědí

08.04.2016 16:01

Je rok milosrdenství. A je nejvyšší čas vypravit se k nějaké svaté bráně. Tak mě napadlo, že bych mohla vzít tetu a spojit cestu ke svaté bráně s návštěvou Zdenka. Naplánovala jsem tedy Jablonné v Podještědí. Před tím jsme se stavili však ve Stáži pod Ralskem, kde jsme Zdenka vyzvedli. Do Jablonného jel s námi. Po mši jsme se prošli k prameni sv. Zdislavy. Potom oběd v restauraci a návštěva Zdenkovy zahrady ve Stráži. Potom už jsme se vracely domů.

Březen je nevyzpytatelný měsíc. Blížily se velikonoce, tak aby nechumelilo)). Kdo by se nadál, že ještě budou stát na zahradě sněhuláci!!! Klárka se tak snažila, že jsem myslela, že u toho vypustí…něco do gatí)).

V takové zimě se na zahrádce moc dělat nedalo, tak jsem šila sovičky pro misie. S Klárkou jsme udělaly oslíka a Pannu Marii.

A už jsme chystali velikonoce. Třešňová větvička krásně rozkvetla. Vajíčka byla letos samá cibulová s bílým voskem. I Lída si nějaká zvládla namalovat. Napekla jsem jidášky a plněné perníčky pro koledníky.