Růžpárty – Valentýnská :o)

26.02.2012 20:20

No, nemám už malou holčičku...

Měla bych být ale ráda, že se její kamarádky občas vracejí a Valentýna jim stačí slavit právě takhle. Sešlo se jich jen pár. Všechny jsou někde na školách, už mají své povinnosti a je těžké hledat společný termín.

Taková AKCE si žádala zvláštní praštěnou výzdobu do růžova, stejně jako oblečení. Pro mě to znamenalo hodně shánění a přemýšlení, jak vybruslit mezi kýčem a vkusem a neurazit jejich „skvělé nápady:o).“

Největším přínosem bylo, je a vždycky však na takovém blbnutí bude, že se všemožně pokouším uklidit náš chlívek. Pomaličku ale jistě se tu dělá, velice nenápadně, nenásilně, ... takže jsem zvládla přebrat celou Lídinu polici v pokojíku. Tam vám bylo věcí…

Samotná párty začala skvělou ovocnou fondue. Já fungovala jako hostitelka, nebo služka. Si to přeberte.

Občas jsem měla možnost zmizet za dveře, ale reproduktory přehlušovaly skoro i jejich řehot při vyplňování testů, sesmolených na tuto příležitost, nebo běžných hrách jako Jaký, kdo, s kým, co dělali, kdy, kde,  proč, rébusy, hádanky…

U toho zobali růžová kokosová srdíčka, růžový pudink , růžový jedlý papír a jiné dobrůtky.

Rozešli se až ze tmy. Lída si ráda natáhla záda a já ponořila hlavu do ticha :o))). Při vzpomínce se však obě budeme usmívat.