Týden s Lenkou a Jiřinkou, nadívaný Mirečkem

09.08.2014 21:14

Tolik jsem se těšila na holky. Ale s otevřením branky jsem trochu ztuhla, protože se objevil chlap. Byl to přítel Lenky. A nebyl nahlášený. Lenka ale dovezla stan, tak se zdálo, že bude všechno v pořádku probíhat. Já dosekávala zahradu, tak jsem uřícená pochodovala sem a tam, ale chtěla jsem sekání mít co nejdříve z krku a také si u toho rozchodit svůj neklid z neplánované návštěvy.

Mirek ale na mně poznal nejistotu a chtěl odejít. Jenže se začalo pít, to i s Pavlem a byli jsme kamarádi. Ráno však bylo horší. Mirek měl utržený nehet od rozkládání postele. Udělala jsem první pomoc. O průběhu dne ani nemluvím. Stále jsem byla ve střehu, co se semele. Byl dost záludný. Chyběly mu peníze, dožadoval se pozornosti dámské, stále mu něco scházelo a bylo málo. Předváděl se. I Lídě. Donesl ji kytku, co urval na záhoně a dělal před ní kliky ))). Navečer jsme šli do Pivovaru. Dokázal se opít tak rychle, že jsem jen zírala. Hodil do sebe asi půl litru vodky kromě pár piv. Platit ovšem neměl čím. Jiřinka a Lenka to zatáhly za něj. Opět černý večer…

Ráno po všelijakých peripetiích s poštou a telefonováním přece jen chtěl odjet. Ale nakonec zůstal ještě jednu noc. Lenka se však schovala na půdičce v boudě i se psy a já hlídala Mirečka v posteli. Otravoval neskutečně !!  V neděli se sbalili všichni tři a odjeli. Mirečka vysadily ve Třebové na nádraží a holky odjely domů….

A mně…se ulevilo.