Vánoce a Silvestr 2014

01.01.2015 14:38

Vždycky je velká potíž vymyslet před Vánocemi dárky. Tedy vymyslet takové, aby je přežil náš účet, trochu se mohla projevit naše šikovnost a důvtip a do dárku se dalo vložit trochu lásky.

Lída si vymyslela pro své kamarádky čokoládu. Ale hořkou, bez cukru a ingredience mi striktně nadiktovala. Takže jsem mazala pro Kokosový olej, Trochu jsem ukecala palmový tuk, aby z toho nebyla břečka hned po vytažení z lednice, a také kandované ovoce, aby to trochu sladké bylo. Nakonec jsme dělaly dva druhy. Jednu s kandovaným ovocem a druhou s oříškem. Postup byl jinak běžný. Ztuhnout jsem ji dávala do silikonové formičky. Zabalit do alobalu a potom z nich vznikla dvoupatrová bonboniéra v alobalu vypadající celkem efektně.

Ale…matlejte se s tím několik dní, že…

František se nám ukázal doma až na svátky a byl nám vzácný. Kapr a cukroví bylo v pozoru a já s Pavlíkem stále na zkouškách.

Stromeček byl ozdobený, chudák malinký ))) na šicím stroji, papírovými ozdobami a stůl se pyšnil konečně luxusním ubrusem. Úplně náhodou jsem ho koupila v Tescu a mám z něj radost.

Matoušek dokonce trávil Štědrý večer doma, navzdory tomu, že se skoro přestěhoval už do Čermné.

Večer proběhl v klidu, včetně večeře, dárky jako vždycky, celkem žádné překvapení.

Navíc se večera účastnil malý kocourek. Líbily se mu provázky a mašličky a papíry všeho druhu poházené po zemi. Kocourkovi je skoro půl roku a je to docela velký dareba.

Silvestra jsme trávili u Cíly, kde je moc prima prostředí. Sice se u nich ještě klopýtá přes krabice, ale teta nás přijímá opravdu vřele, tím to je.

A kdyby se vám zdálo, že snímků z Vánoc moc nemám, tak vězte, že mi je milý František stačil smazat z karty…